Lowie Vercraeye is een van de drie oprichters van BRAUZZ., een bedrijf in revolutionaire plasticvrije schoonmaakproducten. Met zijn financiële expertise leverde hij een mooie bijdrage aan enkele succesvolle financieringsrondes. Lowies grootste passie is innovatie en het opvolgen van en inspelen op de nieuwste trends. Na een masteropleiding Innovatie & Ondernemerschap aan de Antwerp Management School besloot hij dan ook z’n droom na te jagen, samen met medestudenten Manush Barvar en Ruben Renaer: échte impact creëren door innovatieve producten op de markt te brengen.
Het verhaal van BRAUZZ. begon bij de vaststelling dat plastic een gigantisch maatschappelijk probleem vormt. Nog geen 9% van het wereldwijd geproduceerde plastic wordt effectief gerecycleerd. De overige 91% wordt verbrand of komt op stortplaatsen en in de natuur terecht. Wetenschappers verwachten dat de oceanen tegen 2050 meer plastic dan vis zullen bevatten… BRAUZZ. maakt komaf met het plastic voor eenmalig gebruik in de schoonmaakindustrie. Tijdens de keynote kom je te weten hoe BRAUZZ. tot een oplossing kwam voor een immens maatschappelijk probleem. BRAUZZ. is het voorbeeld bij uitstek wat het aanpakken van deze ecologische uitdaging betreft, van ontwerpfase tot eindproduct, in een uitsluitend op e-commerce gebaseerde context.
Samy Barakat is bij Decathlon Belgium verantwoordelijk voor de Digital Marketing, Supply Chain en Finance van de e-commerce activiteiten. Alvorens aan de slag te gaan bij Decathlon bekleedde hij een aantal financiële en strategische functies voor de Noord-Europese operaties van Veepee, Europees leider in online flash sales, om deze verantwoordelijkheden vervolgens op te nemen voor de hele groep. Hij begon zijn loopbaan in risk management bij SWIFT na zijn studies aan de Solvay Brussels School of Economics & Management.
Een snelle terugblik op Decathlons digitale evolutie, van pure retailer tot een omnichannelspeler die ernaar streeft om zijn klanten de beste e-commerce ervaring in zijn klasse te bieden en zijn productaanbod via Marketplace uit te breiden. Deze sessie zal zicht toespitsen op de interne en externe uitdagingen die deze positionering met zich meebrengt. Ook zullen inzichten geboden worden in wat Decathlon heeft voorzien om zijn klanten optimaal te bedienen ongeacht het touchpoint van hun voorkeur, om hen te begeleiden op hun weg door de wondere wereld van de sporten.
09h00 : Welkom
10h00 – 11h00 :
Richard van Hooijdonk (Trendwatcher & Futurist)
11h00 – 11h30 :
Lowie Vercraeye (Co-founder at BRAUZZ.)
11h30 – 12h00 :
Pauze
12h00 – 12h30 :
Michel Defloor (VP of Marketing bij bpost) & Sylvia Yates (Director of Product Management bij bpost)
12h30 – 13h00 :
Samy Barakat (Digital Finance Director bij Decathlon Belgium)
13h00 – 14h30 :
Lunch
14h30 – 16h00 :
Tour
De registratie voor dit evenement “EcomTalk “is gesloten. Als u echter nog steeds wilt deelnemen en een van de laatste plaatsen wilt reserveren, stuur dan een e-mail naar info@ecomtalk.be
Na uw aanmelding, ontvangt u een e-mail van Easyfairs Transport & Logistics met de praktische informatie. Als u de e-mail van Easyfairs niet hebt ontvangen, controleer dan zeker uw spam!